Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Ready, set, arrival!

woensdag, oktober 07, 2015


Hey guys! 


Twee dagen vliegen en drie landen verder! Ondertussen ben ik alweer een dag in Sydney. Tijdens de tussenstop in Jakarta keihard gechillt in een super mooi hotel op ongeveer een kwartiertje afstand van het vliegveld. Al deed ik er zeker een kwartier langer over door het geweldige verkeer daar (bij mij viel het nog redelijk mee). Gekke stad wel, dat Jakarta. Ik voelde me totaal niet op m'n gemak daar in mijn eentje, de mensen daar staarden me zo raar aan. Als ik me nog niet Westers genoeg voelde, voelde ik het me daar méér dan. Maar goed ik ben dus eindelijk in Australië!!!! Nu etende bij een kleine Thai downtown Sydney. Thaise restaurants kom je hier in 'Thai town' echt overal tegen en zijn redelijk goedkoop in verhouding met de rest. 


Kreeg van iemand op station een Opal kaart in m'n handen gedrukt met zeker nog $8 te goed. Dus reizen met de trein was ook zo gefikst. De enige echte hel was mijn rugtas.... Had zo gehoopt dat ik me niet teveel op de hals had gehaald (letterlijk). Maar helaas. Ik kan echt niks met die tas op m'n rug. Hij is veel te zwaar en m'n rug veel te zwak. Morgen nog maar even 10 min lopen naar het hostel waar ik komende week ga verblijven. En dan maar een andere oplossing verzinnen. Iets met wielen ofzo. 

Oja dat ding met die horloges dus. Breekt mooi m'n nieuwe horloge in het vliegtuig.. Denk dat ik er maar helemaal vanaf stap. Die horloges.. Zucht.

Nog een nachtje slapen en dan vanaf morgen volop dingen doen met Ultimate Oz. Een organisatie die speciaal voor backpackers/alleenreizigers trips organiseert en je helpt aan een bankaccount, simkaart, evt. werk enzovoorts. Super veel zin in! 

Best gek. Bij jullie is het nu half 4 en hier is het half 12  s'avonds. Tijd om te slapen want ik moet morgen weer vroeg op pas! Miss you guys! 




You Might Also Like

0 reacties

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook