Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Wish you were here

woensdag, mei 11, 2016

Want ik mis jullie!

Weer een berichtje van mij (ja alwéér). Jullie hebben vast door dat ik zeeën van tijd heb - niet echt natuurlijk. Het is nu laagseizoen bij TAB in Sydney. Dit betekend dat ik iets meer tijd heb om tussendoor mijn blog te updaten #lekkerhoorrrrr.

Deze week mis ik 3 verjaardagen thuis. Dat zijn toch wel de momenten dat ik jullie ontzettend mis. Je zal wel denken, ze schrijft wel erg veel over het 'missen van thuis'. Maar geloof me, soms mis ik het ook echt níét. Eergisteren bijvoorbeeld: door branden in de Blue Mountains was Sydney voor een aantal dagen omhult met rook. Dat leidde tot ontzettend prachtige beelden in de lucht. Check de eye candy hier.

Kwam gister ook iets lolligs tegen van iemand die met een drone over zee vlakbij Cronulla (een van de wijken rondom Sydney) over is gegaan. Daar vonden ze een paar Fake Killers Whales (een dolfijnensoort) die met een haai aan de haal gaan. Nu was ik natuurlijk al lekker bang voor haaien, want die zwemmen hier gewoon rond. Nou is het in de plaatsen waar ik me waag geheel ongevaarlijk. Toch vind ik het niet zo'n heel chill idee allemaal. Doet me denken aan mijn video van het snorkelen rondom Cook Island in de Gold Coast. Je wilt niet weten HOE snel ik het water uit was toen ik voor de eerste keer die mantaray zag. Wanneer je zo'n beest van dichtbij ziet midden op zee, realiseer je je toch wel hoe eng deze zeemonsters kunnen zijn. Laat staan wanneer je ook echt oog in oog komt te staan met een menseneter...

Geen idee welke video ik bedoel? Check deze nog even!

Zo heb ik op zaterdag mijn Go-Pro eens even uitgeplozen en een fotoalbum (van de Deen #jawel) in elkaar gezet. Leuk voor moeders en vaders om thuis te kijken, want die wordt natuurlijk in Heemskerk bezorgd. Nu vraag je je natuurlijk af, zaterdag? Dan werkt ze toch. Jep, true. Ik werk zaterdag de heeeeele dag en ik ben helemaal in mijn uppie op kantoor. De workshop in de stad is dicht en dus hebben ze niemand anders om de telefoontjes te beantwoorden. Hier kom ik dus om de hoek kijken. Nou wordt er ongeveer 1 keer in het half uur gebeld op zaterdag, dus ik ben vrijwel alle mailboekingen en reserveringen aan het doen tussendoor. Voor zover die er zijn, want ook die vallen best mee in het weekend. Conclusie: lekker veel tijd om mijn eigen ding te doen :)!


Wat resulteerd in weer wat mooie plaatjes voor jullie om naar te kijken! #lekkerloeren 










 
 

You Might Also Like

1 reacties

  1. MIS JOU OOK GODVERDORIE :(
    Als je terug bent gaan we gewoon één mega 9-in-1 verjaardag vieren voor ons allemaal hihi xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook