Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Surf sleep eat repeat

donderdag, oktober 22, 2015

Oke mijn lieve vriendinnetjes vroegen om een nieuw bericht op mijn blog. Might as well post one then.

Ben ondertussen op Surfcamp dag nummer 4, morgen gaan we helaas na de laatste les alweer naar huis. We hebben nu 3 dagen twee lessen per dag gehad. Behalve maandag, toen hebben we er 1 gedaan. Dus in totaal nu 7 lessen gehad van twee uur. En jahoor ik kan gewoon staan en sturen! Niet op de hoogste golven dan, want die zijn hier echt ff een tikkie te hoog. Maar het gaat best goed! Oke dus de eerste twee volle dagen was het onwijs mooi weer: zonnetje, zo'n 25-28 graden. Niet teveel wind. Prima om te surfen dus. En dan was er vandaag......

Het was vandaag vergelijkbaar met Nederland. In de lente. 17 graden, veel wind en REGEN. Veel regen. Kan je bedenken hoe de golfen eruit zagen? Bedenk ff het ergste. Dus de ochtendles (die om 7 uur begon) heb ik lekker geskipt. Even wat extra uurtjes geslapen en daarna toch mezelf aangepraat te gaan. En fuck yeah, het lukte me gewoon ook nog. Wordt steeds beter. Kan een 360 staand op m'n board. Haha best wel vet. 

Ik ben nu in een plaatsje dat Gerroa heet. Zo'n twee uur ten zuiden van Sydney. Ligt een beetje in een dal tussen bergen. Super mooi. En we surfen aan het strand van Seven Mile Beach. En dat is het letterlijk. We surfen steeds met 3 groepen van ongeveer 20 man. En we kunnen makkelijk surfen zonder elkaar aan te 'surfen' haha. Iets over de kamers. Net als de hostels slaap je met anderen op de kamer. De kamers zijn hier kleine huisjes. En zoals ik vorige week in Base met alleen maar jongens zat steeds. Slaap ik hier wéér met alleen maar gasten op m'n kamer. Heeft z'n voor en nadelen.. Ze zijn over het algemeen netter dan meiden maar haha ik zij graag wat meer meiden leren kennen. Ik moet nu snel posten want over 4 minuten worden we geroepen door de Instructeurs voor een theorie lesje!

Kusjes aan jullie Nederlanders



You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat gaaf dat je gewoon al kan surfen Mar!! Ik ben een hele trotse vriendin, maar wel eentje die een beetje verdrietig is omdat ze je mist hoor... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook