Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Twee Mei Tweeduizendzestien

maandag, mei 02, 2016


BLUH. Het is alweer 2 mei. De tijd gaat echt verschrikkelijk snel. Alweer bijna 7 maanden geleden stapte ik met m'n hele hebben en houden op het vliegtuig. 

Vanochtend was ik extra vroeg uit bed: maandag is het altijd druk-druk-druk bij TAB. Vandaag had ik welgeteld 12 auto's die de deur uit moesten. Voor mij is het allemaal zo'n gewoonte geworden, weet precies wat te doen en wat te zeggen. Behalve als er weer Nederlanders voor mijn neus zitten: dan is het weer even omschakelen. De standaard pitch die in het Engels in mijn hoofd zit, komt er dan toch iets minder vloeiend uit. 


Jullie vinden het vast leuk als ik een kort verslag van mijn weekend doe.

Op vrijdag was ik lekker vroeg klaar met werken en ging ik sinds maanden weer eens de City in. Zo'n 45 minuten met de bus voordat je uitstapt in het midden van het stadscentrum van Sydney. THANK GOD hebben ze sinds oktober een H&M in de stad en ging ik los op de nodige dingen :). s' Avonds vierde we het afscheid van ons Noorse buurmeisje. Nu vraag je je natuurlijk af hoe huisfeestjes er bij ons uitzien! Zo dus.

Zaterdag na werk met mijn Noorse vriendinnetje naar Dr Mary Booth Lookout geweest. Zij vloog s' avonds naar Thailand om daar haar reis voort te zetten. We moesten dus nog even afscheid nemen van het uitzicht op het iconische Opera House en Harbour Bridge. Daar aten we een Ferrero Rocher Donut van de Topshop.


Gister deed ik de nodige huishoudelijke werkzaamheden, zal niet te veel in saaaaaaie details treden. Mijn huisgenootje nodigde me uit om met hem mee te gaan naar het strand aan het einde van de dag: hij surfen, ik kijken. En wauw wat een uitzicht mocht ik genieten zeg. Kan nog steeds niet geloven dat dit vijf minuten van mijn huis vandaan is.

You Might Also Like

0 reacties

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook