Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Auto kapot en nog meer sunset

vrijdag, mei 20, 2016



Holy shizzle. Dit is dus gebeurd. Woensdag was ik zoals altijd tot 6 uur aan het werk. Toen ik de straat overstak om naar huis te rijden, wist ik niet wat ik zag. De auto van TAB die ik rij, helemaal aan flarden gereden. Niet grappig. Dat ding was compleet gemold. Shakend rende ik weer terug naar binnen waar gelukkig mijn collega nog aan het werk was. "Rob! Rob! someone crashed my car!!!" Waarop rob zei: "What?! Not again". Again? Vroeg ik me af. Later kwam ik erachter dat dit niet de eerste keer was. Schijnt dat voor mij al 4(!!) anderen slachtoffer waren geworden aan de vrachtwagenchauffeurs die hier dus echt niet uitkijken als ze door de straat rijden. En wtf, de andere helft van mijn zijspiegel lag mooi 10 meter verderop, band plat en de deur kon ik niet meer open maken. Kan me niet voorstellen dat deze vrachtwagen zelf geen schade had. Maar dat is hier dus blijkbaar geen excuus om te stoppen.. Gelukkig kon ik meteen een andere auto meenemen naar huis. Dat zijn de perks van dit bedrijf I guess. 

Gisteravond wilde ik graag een stukje wandelen en laat nou net mijn huisgenootje met het geweldige idee te komen om de zonsondergang te bekijken in La Perouse. Dat is aan de andere kant van Botany Bay. Waar ik zondag dolfijntjes heb gekeken. We pakten de auto en reden er in 10 minuten heen. Naast het strand daar, ligt er ook een fordeiland waar ik en Rowan al eens eerder wat leuke plaatjes schoten. Leverde dit keer weer wat heeeeerlijke plaatjes op. #nogmeereyecandy


 

You Might Also Like

0 reacties

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook